سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چک لیست سئو

چک لیست سئو

 

آموزش و یادگیری سئو بسیار ساده است که در این مبحث آموزش سئو به صورت اجرای چک لیست و گام به گام خواهد بود

بریم سراغ چک لیست، میدونم خیلی منتظر چیزی مشابه این بودید، پس منم دیگه منتظرتون معتلتون نمی کنم ??

راه اندازی اولیه برای سئو سایت

1.1 – ساخت اکانت گوگل و راه اندازی گوگل آنالیتیکس (Google Analytics):همانطور که مشخص است شما باید از طریق این لینک اکانت گوگل بسازید و توی گوگل آنالیتیکس ثبت نام کنید و توی وردپرس آن را فعال کنید

1.2 راه اندازی سرچ کنسول گوگل (Search Console): بعد از ساخت اکانت در مرحله 1.1، دیگر نیازی به ساخت اکانت مجدد برای سرچ کنسول ندارید و کافیست به آدرس سرچ کسنول گوگل برید و سایت خود را در آنجا ثبت کنید سپس را از روش های موجودی که گوگل در اختیارمان گذاشته تایید کنیم.

https://search.google.com/search-console/welcome

 

1.3 نصب افزونه سئو برای وردپرس یا cms مورد نظر: امروزه برای راحتی کارها در قرار دادن تگ ها، از افزونه ها استفاده میکنیم که خیلی دقیق تر از زمانی است که به صورت دستی تگ ها را وارد کنید افزونه های پیشنهادی عبارت اند از :

Seo by Yoast , All in one , Rank math

1.4 ساخت صفحات درباره ما ، قوانین سایت، پرسش و پاسخ (TOS,Q&A,PP): همانطور که میدانیم هر محصولی یک سری قواعد و قوانینی بعد از خرید دارد یا مثلا سایتی یک سری قوانینی دارد که شما باید آن را بپذیرید قبل از اینکه ثبت نام کنید یا خرید کنید. پس شما نیز این صفحات را به دقت ساخته و ویرایش کنید.

تاثیر پرسش و پاسخ در سئوپرسش و پاسخ

1.5 از همان اول رتبه کلمه کلیدی را رهگیری کنید (Keyword rank tracking) : برای بررسی کردن این موضوع که شما دارید درست پیش میرید یا نه باید از این ابزار ها استفاده کنید مثل : Ahrefs , Serprobot , Seranking